Regn och rusk.

Ja det är bara förnamnet för vad det är,   jag lurade verkligen mig själv när jag nämde att gårdagens snöfall verkade ligga kvar. Tjena mittbena att den gjorde, idag har det regnat, regnat och åter regnat. Mitten på november och vädret är så suuurt.  Nu ska det vara snö och några minusgrader. Men icke i sundsvall. !!!!!!!  Nog surat om det, jag har haft en trevlig dag iaf :)  Hur har er dag varit ?!

Märtha
inhandlade ett par röda pumps,  dom var inget annat än suuupersnygga. Sedan hade hon tydligen köpstopp. ha ha. Jag, hm ja vad shoppade jag. Kommer nästan inte ihåg för jag fick med mig såå mycket hem. :)
Håll i er, nu kommer det en lååång lista..... Depend´s manikyrset inhandlade jag.. Inget mer ;).  Ha Ha.
Jobbigt lååång lista va ? :)    (urp)   Men naglarna ska få sig en omgång ikväll, det kommer bli strålande :).
Vi han med en fika på Barista också,  det är ju fredag så jag unnade mig faktiskt en god pecannötspaj och till det drack jag två koppar kaffe.  Riktigt gott :).





Ska snart äta middag, idag bjuder mamma och pappa på fiskgratäng och potatis plus en stoor sallad :).
Ikväll ska vi smaska på lite Ahlgrens bilar, morötter, gurka och dip och om jag har tur blir det ett glas vin till också.

Nu ska här tändas lite ljus, så vi hörs senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0