Det blev inga julklappar

Kvällen har jag spenderat med min äldsta syster, Madelene. Vi bestämde redan i förrgår att vi skulle träffas idag och börja den evigt lååånga julshoppingen tillsammans (f*n vad jag tjatar om den hela tiden haha). Vid 17.00-tiden kom hon och hämtade mig och vi gasade ut till Birsta City,   Julklappar var det frågan om (trodde vi iaf),  vi gick faktiskt mest och kollade på saker till oss själva men när vi för andra gången gick ut från Åhlens ( då med varsin påse åt oss själva  )frågade jag Madde  - Hur många julklappar har vi köpt? Svar: Ingen alls !  ( Vi hade då varit på Birsta  i 1,5 timme ).Så vi gjorde upp en plan,  vi skulle först sikta in oss på julklappar åt barnen. Vi spatserade till nästa Butik, H&M. Där gick vi raka vägen till Barnavdelningen,  ( jag har bestämt att jag bara ska köpa kläder åt barnen i år, leksaker har dom redan så det räcker och blir över). Efter 30 minuter inne på H&M´s Barnavdelning gick vi vidare utan någon påse och utan något julklappsköp.  ( det där med julklappar var svårare än vad jag trodde). Lindex barnavdelningen fick också ett besök, men de besöket gav inte heller någon utdelning.  Klockan var nu 19.30 och Birsta City stänger 20.00. Vi skrattade åt oss själva och konstaterade att det inte skulle bli så mycket julklappsköp denna kväll.  Jag köpte ett par nya strumpbyxor iallafall ;).

Kvällen har annars varit lugn, och det gillar vi :).
I morgon skulle jag egentligen träffa Josefine och Cicci men jag åkte på att jobba istället, lite synd men roligt när lönen kommer ;). Så Josefine och Cicci får jag möta upp efter jobbet istället, hoppas det är Ok !?
Sov gott alla när och kära !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0