Ni får en lista, i brist på annat =)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- ICA Ettan.
- Wedins Accent i Farsta.
- Polstjärnans Förskola.
- Karlavagnens Förskola.

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Brave Heart.
- Barnen i Bullerbyn.
- Nothing Hill.
- Nyckeln Till Frihet.

Fyra städer jag har bott i:
- Sundsvall.
- Stockholm.

Fyra teve-serier jag gärna ser:
- OC
- Prison Break.
- One Three Hill.
- Sjukhuset.

Fyra ställen jag vill åka till:
- Las Vegas.
- Thailand.
- Nya Zeeland.
- Åre ;)

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- Bloggar.
- Aftonbladet.
- Skistar.
- Google.

Fyra favoriträtter:
- Flygande Jacob.
- Tacos.
- Wook.
- Kyckling och Ris.

Fyra ställen där jag trivs:
- Sommarstugan.
- Åre.
- Hemma.
- Utomlands, gärna med en god drink i handen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0