Mumma.

..Vad är inte bättre än god mat och trevligt sällskap =). Har nyss tryckt i mig Thaimat med Elin och Maria som sällskap.
Mumma ;).  Nu ska jag strax klä mig i något bekvämare som passar jobbet bättre,  jobbar fram till klockan åtta sedan blir det Bio. Tur man har lite att göra menar jag ;).   Återkommer med en recenssion om filmen senare ikväll.


I morgon börjar dagen hos frisören, dax att klippa bort de slitna topparna och det ska bli så skööönt, älskar att bli ompysslad :).
Vid 14-tiden åker vi till Åre,  vi får se vad helgen bjuder på där uppe men jag lovar att helgen kommer bli underbar.
- Självklart uppdaterar jag er om vad som händer där uppe. 


Varför smetar man på sig hundraelva lager foundation, femtielva lager kajal och vitt läppstift på det???.
Är det snyggt ??  Ha Ha Ha.

Återkommer senare...

Kommentarer
Postat av: A

NEEEEJ, det är inte alls snyggt! huvva! :p

2008-11-06 @ 21:56:01
URL: http://anibananis.blogg.se/
Postat av: Mari

haha, Tur att någon mer tycker som jag =).

2008-11-06 @ 23:32:07
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0