Min dag/kväll.

Började ju som sagt att jobba 13.00, innan dess tog jag en kaffe hos min äldsta syster.  De få timmarna jag avverkade på jobbet var smärtfria, tiden gick med andra ord väääligt snabbt.   Direkt efter jobbet, vid 16.30 åkte jag, mamma och pappa bort till Jennie och Markus i Bergsåker. Middagen serverades där,  det är alltid trevligt när man helt spontant blir bjuden på en god middag hos syster och svåger  :). Laxgryta, potatis och en stor fräsch sallad hade syster byggt ihop :).
Gott !!

Vid 19-tiden var vi hemma. Dom senaste timmarna har jag fördrivit bakom datorskärmen, jag har iofs tvättat också, plus gjort lite pappersarbete jag berättade om i morse. Då var torsdagen förbi och nu inväntar jag glatt fredagen, i morgon blir det en date med Josefine. =). ( nu kan varken jobb eller något annat stoppa detta, för jag bara måååste få träffa henne..NU..)  =)

Sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0