Min dag.

Tisdag den 4:e november är förbi och jag är helt klart nöjd med dagen. Jobbat mellan 09.00-17.00,  det har varit en relativt lugn dag, om nu en dag på en Förskola kan vara lugn. Ha Ha, Ja ni vet vad jag menar :) !!!!  Kom hem och slog mig till ro en stund innan jag mötte upp Anna för en kvällspromenad, det är alltid lika skönt att röra på sig efter en arbetsdag, nog för att jag sällan sitter still på jobbet men det är bra skönt att få frisk luft samt utbyta några ord med en Vän. Ikväll annalyserade vi några andra människors liv, haha jag nämner inga namn. Men det var faktiskt ett roligt samtalsämne :).  Nu är jag duschad och fräsch och jag tänker fortsätta min kväll i soffan. 




Lilla jag är på väg ut på en promenad, hm, visst ser det ut som om jag biter mig fast i jackan ?!
Blir väl helt till mig när jag ska få träffa Anna, så jag måste bita tag i något.. Weeeei :)
Ha Ha.


 


Kommentarer
Postat av: A

HE-HE! jo ibland så måste man ju få prata lite skit om andra ;) kanske en promis imorgon efter att jag har slutat? =)

2008-11-05 @ 22:16:19
URL: http://anibananis.blogg.se/
Postat av: Mari

haha, Precis :). Jag lovar att det nog inte bara är du och jag som brukar föra det samtalsämnet.

Jag jobbar mellan 15-20, sedan ska jag direkt på bio. :(

2008-11-06 @ 10:10:34
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0