Mari och Josefine.

Ja, vila var det tänkt att jag skulle göra men det var i princip helt omöjligt att varva ner och desto svårare hade jag att ligga still. Det bara sprudlar massa energi om mig, så jag får helt enkelt hitta på något annat. Därför tänkte jag berätta för er vad jag och Josefine hittade på för mys igår =). Låter väl bra va ?!




Josefine mötte upp mig vid busshållplatsen i vackra förorten, Matfors =). I blåst och kyla spatserade vi in på ICA för att inhandla diverse saker vi ville smaska på under kvällen.  ( Gurka, Tomater, Oliver, Sorbe(kaktus/lime), Holidaydip, Keso, Cremé Bonjoursås(vitlök/örter), Ägg, Hårdbröd, Paprika, Skärgårdsallad och Vita bönor.) Sedan promenerade vi hem till Josefine,  vi började direkt att tillaga middagen som igår bestod av; Tortellini(fyllda med spenat), när den kokat klart rörde vi i Cremé Bonjoursåsen och till detta åt vi skärdgårdsallad + skivade tomater, oliver och gurkbitar. Sorbe(kaktus/lime) fick bli efterrätten. Jag lovar er att middagen/efterrätten smakade mer än bra :).   Sedan tände vi massa ljus, tog varsitt täcke och kröp upp i soffan och kollade på tv, skvallrade lite (ja ni vet, sådär som vi tjejer bara kan göra), kollade på lite bilder från Josefines utlandsresa,  planerade lite inför Min, Josefine och Carolines stockholmsresa ( till helgen). Innan vi vid 01-tiden gick och lade oss drack vi en kopp te och åt varsin rostad smörgås. GodNatt!!   Kort sagt,  vi umgicks och hade det suuupermysigt hela dagen/kvällen, sådär som tjejkompisar måste ha/göra ibland :).  

I morse slog jag upp mina gröna vid 11-tiden, smög ut från sovrummet och tassade in på Toaletten (jag var nämligen helt säker på att Josefine fortfarande sov i rummet intill), men kors i taket, hon VAR vaken :) GOD MORGON, MARI !!!!!!    Vi gjorde iordning en god frukost Fil, flingor, skivade tomater/Gurka, Ägg, Grönt Te och hårdbrödsmörgåsar med Keso.   Vid 13-tiden var det dax för mig att åka hem. Tack vännen för en jättemysig dag/kväll, detta måste vi snart göra om !!!! :).  Vi saknade dig Caroline !!!!




Vårat inköp på ICA.


Underbara Josefine !


Dukat och klart för middagen.


Självklart ska Lucifer också få en god middag.
Han smaskade i sig räkor =)


Som sagt, ljus är ett måste.


Jag framför tv:n.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh avd mysigt! Varför fick inte jag vara med!? Buuuhu

2008-11-26 @ 10:31:06
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Vi hade mer än gärna spenderat den där kvällen med dig också, fislisa =). På fredag ses vi ju, och då ska vi umgååååås heela helgen. Mys !!! Puss

2008-11-26 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0