Måndag, morgon. + Musiktips????

Sitter här och fixar mina naglar, filar, putsar och målar =) Det blir så fint så.
Nyss vaknat förresten, hoppade direkt in i duschen och peelade mig, sedan lade jag en ansiktsmask, smörjde in mig med Body Butter medan hårinpackningen fick värka...  Man känner sig så himla ren och fräsch efteråt :): Me Like !!!!

Idag står en träff med Märtha på schemat, tror dock att det inte blir någon spinning för min del :(. Vaknade med halsont  igen, så jag tror det är bäst jag skippar den. Vill verkligen inte bli sjuk.  Men träffa Märtha kan jag göra ändå :)

----------------------------------------------------------------------------------------------


Kom och tänka på en sak förut när jag tryckte igång musiken på datorn.
Finns det någon bra sida där man kan hitta MASSA musiktips,  för varje gång jag ska ladda ner något får jag hjärnsläpp och kommer aldrig på låtens titel eller artistens namn.?! Någon som kan hjälpa mig ??? :)






Den här är för övrigt grym =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0