Lördag 15 Nov.

Jag har pysslat på här hemma en stund redan, då jag vaknade klockan 08.00. Fint att man alltid får en välförtjänt sovmorgon. hm, eller hur det nu var med den saken. Hehe.  

Återigen faller snön här i sundsvall,  men i morgon regnar det väl. Men jag ska faktiskt ta vara på den här dagen och njuta av den vita snön som lagt sig som ett täcke över marken, ska ta en långpromenad med andra ord, kanske kikar förbi hos Madde och Fredrik också så jag får utlopp för mitt barnasinne ;).
Julklappar slog mig, ja jag ska nog börja snart. Eller rättare sagt i morgon. Ringde nyss runt till systrarna och frågade vad dom önskade sig, ingen önskade sig något JÄTTESPECIELLT, men det  fanns några enstaka saker dom skulle kunna tänka sig. Men jag vet tyvärr inte om jag kan förverkliga vissa önskningar, men jag ska göra så gott jag kan..hehe. (se nedan, så förstår ni)

Madde. Kaffekoppar, jättefina vita från Indiska (jag har sett dom)
Fredrik. Platt-Tv. Ja med min feeeta lön är det inget problem ;). Tv-spel ville han också ha.
Elise. Prydnadskuddar från Indiska plus en stoor häst från Lekplaneten. (gossedjur)
Alvin. Riddarborg plus massa riddare til borgen.
Ida. Varken Madde eller Fredrik visste något, men med min fantasi och grymma smak hittar jag säkert något ;).

Jennie. Hudvårdsprodukter från Body Shop eller någon fin klänning/tunika.
Markus. Skjorta, parfym eller spel till x-boxen. (mina svågrar är som barn)
Edvin. Pippifigurer.
Elsa. Spel, barbie eller en liten kartong att förvara sina brev i ( ha ha)

Mamma och pappa har jag inte frågat ännu, så deras önskningar återkommer jag med.
(jag undrar när någon ska fråga vad jag önskar mig ha ha)



Idag blir det en pyssla-mysa-göra-vettiga-saker-dag !!!!!
- Nagelmanikyr.
- Hjälpa pappa nere i hallen.
- Hemma-Spa.
- Promenad.
- Rensa ut lite saker från studiematerialet från Lillsved.(ligger just nu och skräpar under sängen.)

Min lördag kommer bli sååå bra..
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0