Jag har löst problemet.

..Just precis, så nu vet jag vad jag ska klä ut mig till ikväll. Men ni får fortsätta vara nyfiken för ni får inte veta...hihi.., I morgon kommer bilderna från kvällen, så ha tålamod :).

Jag har nyss varit på stan och inhandlat diverse saker som behövdes inför kvällen. Jag är riktigt festsugen och kvällen kommer med all säkerhet bli GRYM :). Synd att inte just du kunde vara med !!!!  Vad skall Ni ha för er ikväll ??

Ska hoppa in i duschen så det är gjort, sedan ska jag bara ta det lugnt i soffan en stund. Måste ju ladda ordentligt =).
Vi hörs senare.








En härlig dag i Granloholm :)




Glömde säga en sak,  jag tror jag förträngt det eftersom jag ska på fest. Men jag ska jobba i morgon.haha.
Men aja, dom får skylla sig själv för dom vet att jag skulle ut ikväll :P.



Min fislisa ringde igår, Caroline med andra ord. Jag, Caroline och Josefine ska ta en helg i sthlm nästa löning har vi bestämt, så nu gäller det att planera in lite festligheter. Och ni där nere, håll er hemma den helgen :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0