Hemma.

..Kom nyss hem efter en arbetsdag, dagen har varit som många andra dagar på jobbet, TOPPEN !!!! Trivs så himla bra, jag vet att jag tjatar om det hela tiden men jag går till jobbet med ett leende på läpparna och jag går hem från jobbet med ett leende på läpparna och det tåls att upprepas faktiskt, för den känslan är enorm. Ja för det är väl så det ska kännas, eller ?! :).  Önskar dock att jag kunde "ta" med mig mina kollegor till mitt framtida jobb,  för det är ju inte riiiktigt det här jag "vill".  Men samtidigt är det ju bra att "förnya" sig då och då, men jag kommer sakna dom. Aja nog om detta, jag trivs på jobbet iaf och nu vet ni det :P


Bokade nyss in en lunch med Elin på torsdag, det är ju min lediga dag :). 
Får se var vi hamnar,  vi kanske ska lyxa till det lite för ovanlighetens skulle.. hm.... Weeeeiii :).

Ska göra iordning en shake nu, det får bli min middag idag. hi hi :) Orkar inte tillaga något annat, mamma är hos syster och är barnvakt och pappa är på After Work med jobbet + hockey.. Vissa har det bra hurrni :(.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0