Fixa och trixa

Nyss vaknat efter 2,5 timmes sömn i min ääälskade säng.. Dessa 2,5 timmar var dom skönaste timmarna i mitt liv, (nästan).   Jag var sååå trött när jag kom hem !!. Jag bäddade ner mig i soffan på jobbet igår vid 01.00-tiden, och väckarklockan ringde vid 05.00. Suck.  Men som jag sagt tidigare, det var bara att hoppa upp och se glad ut. gäsp!.

Idag är det en dag då mycket ska hinna med att göras, en veckas "semester" väntar mig. Det vill säga, jag måste;

- Packa
- Tvätta
- Färga håret
- Fixa naglarna
- Boka diverse tågbiljetter som inte är bokade
- Stryka
- Inhandla lite saker jag såg fattades ( deoderant, shampoo, balsam, hårfärg, brun utan sol. m.m)

Jag är säker på att jag har missat något, men som ni ser har jag saker att göra hela dagen, + att jag ska passa Elise, Alvin och Ida en stund när Madelene packar och fixar inför flytten i helgen. Pust.  

Bäst jag sätter igång genast !!
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Christine

Om du får nån stund över i allt ditt fixande, så pallra dig in på msn vetja! :)

2008-11-26 @ 12:56:35
Postat av: Mari

Jag är hos syster just nu, ska precis sätta mig vid middagsbordet. Men jag tittar in lite senare och kollar om du är online =).

2008-11-26 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0