Birsta City.

Kom nyss hem efter en sväng på Birsta City med Madde, Elise, Alvin och Ida. Började med mellis på Café Charm, barnen smaskade på varsin skinksmörgås och jag och Madde drack varsin Latte..sedan kollade vi runt i näästan alla butiker, helt otroligt att barnen orkade med detta. Men dom är uthålliga :). Elise visade mig några saker hon önskade sig i julklapp, måste ju säga att jag blev lite förvånad, det var inte Lekplanetens största barbiehus eller något liknande precis utan hon pekade ut tre prydnadskuddar från Indiska.(lila, rosa och ljusgrå)...Haha hon är 6 år och kollar redan på inredningsprylar, vet inte alls vem hon är lik ;).  Men bra smak har hon må jag säga, för exakt samma kuddar har jag spanat på ett tag :).   Alvin pekade dock ut en stoooor riddarborg han ville ha plus massa legogubbar.
Ja vi får se vad moster hittar på :).  


Nu ska jag strax bege mig till jobbet, fick börja en timme tidigare, kl 18.00 istället för 19.00.
Men det innebär lite mer pengar, och det har ju ingen dött av precis. ;).  

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0