Åter i sundsvall.

Vid 17-tiden klev jag ur bilen här hemma i sundsvall, resan gick bra så vi alla är nöjda och belåtna :).
Innan vi åkte hem blev det en promenad och en snabbis in på Peak-butiken, pappa skulle inhandla en fleecejacka men storleken fanns ej så han får glatt traska ner på stan här hemma istället. Typiskt !!!!!

Ikväll har jag inte gjort så mycket, vi mumsade i oss varsin sallad när vi kom hem, sedan har jag hunnit med en dusch, packat upp väskan, rensat bort lite skor (*gråter),  pratat med Märtha i telefon och ja typ inget mer :). 
John Blund börjar närma sig faktiskt, så ja en tidig kväll tror jag faktiskt passar perfekt idag.


Veckans planer.
Måndag. Rensa bort kläder/skor m.m i hallen. Träffa Märtha, spinning och fika =).
Tisdag.  Inga planer.
Onsdag. Jobb, 19.00-08.00.
Torsdag. Åker till sthlm.
Fredag. Flanerar nog runt på sthlms gator :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0