Artistry

Jag berättade ju för er om den där kvällen då jag skulle på ljusparty, eller jag trodde det skulle vara ett ljusparty. he he.
Det var ju information om hur man startar ett eget företag på internet, hur man lätt tjänar extrapengar osv. Ja ni kommer kanske ihåg =). Från detta företag som denna familj informerade om fanns det en uppsjö av olika produkter att inhandla. Allt från kosttillskott till våtservetter. Ni fattar :).   Jag och mamma kollade på en duschcreme och en skrubbkräm, från samma serie. Just den kvällen blev det inga affärer, vi tyckte helt enkelt produkterna var lite föör dyra.    
Men gissa, i morse när jag kom hem står dessa produkter på min säng och väntar plus en handtvål och mirakelservetterna  :).  Man skulle kunna tror att det redan är julafton !!!!








Mini Wipes - Mirakelservetter som tar bort alla sorters fläckar.
Funkar också perfekt att torka munnen på ungarna.

Handtvål  

Artistry skrubbkräm -  Luktar helt underbart.

Artistry löddrande Body wash - Även denna luktar lika underbart.

Eftersom jag aldrig använt produkterna lämnar jag betygen åt sidan en stund.
Återkommer självklart med mer information.

Servetterna har jag dock provat och som jag skrev ovan; dom tar verkligen bort alla sorters fläckar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0