Twilight

Jag har ju glömt att berätta om filmen, Twilight !!!
Den här filmen har inte kunnat undgå mig precis, och jag tror faktiskt inte ni heller har missat den..Eller ??.. Tidningar skriver om den, Tv gör reklam för den, vänner säger att jag måste se den,  ALLA pratar om den !!!! Så när jag var i Lund passade vi på att se den,   och jag ångrar mig inte en sekund såhär i efterhand !!!
Det var, ja jag tror faktiskt att det var en utav de bästa filmer jag någonsin sett.
Jag blev som förtrollad där jag satt i biosalongen !!!!

Jag måste köpa böckerna också, kan verkligen inte släppa den här historien !!





Någon fler än jag som är helt såld ??
Till er som inte sett den, ni MÅSTE se den !!!





                                                                                                                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: christine

Twilight?! Never heard of it! :O Haha. Jag är visst helt bakom flötet. Vad är det för typ av film? Puss

Postat av: Arandur

Jag har sätt den, mycket bra, lite seg i början bara men de sista 30-45 min var mycket häftigt

Besök gärna min fotoblogg :D



/Arandur

2008-12-12 @ 07:18:20
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha, Christine !! Inte lätt att bo i Sälen hör jag ;). Det är en vampyrfilm, dock en BRA sådan. En kärlekshistoria grundar den på. Såå bra !!!!

2008-12-12 @ 12:14:20
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Mari

Mm, jag håller med. Början var lite småseg, men som du säger de 30-45 minuterna i slutet var riiiktigt bra !!

Ja jag ska självklart ta en titt =)

// Mari

2008-12-12 @ 12:15:19
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0