Söndag + Lördagens Festbilder !!! =)

Jaha, då var det söndag !!! Och Julens alla festligeheter börjar lida mot sitt slut.  Endast Nyår kvar.   Jag kan nästan inte med ord beskriva hur roligt jag har haft det den senaste veckan. Helt sjukt !!!!   Allt blir banne mig toppen när alla vänner är på hemmaplan..Det är så jag vill ha det !!!....

Igår blev det en trevlig kväll hemma hos Caroline. Där blev jag och Gabriella bjuden på mat;  Kycklingfilé, Bulgur, Sallad och Carolines egna Tzatziki...  Tack vännen, för en jättegod middag !!!....  Carolines lillasyster Jill och två vänner till henne gjorde oss sällskap under kvällen. För att inte glömma, Märtha kom också förbi. Trevligt !!!! =)   Vid 22.30-tiden skjutsade Märtha ned oss till stan och vi gasade direkt in på Oscar,  som fick bli kvällens ställe.  
Även denna kväll blev riktigt bra...




Caroline, kvällens värdinna.


Damerna samtalar, om något riktigt roligt ser det ut som =)


Jill och Lisa.


Caroline och Gabriella. Visst är dom snygga ?? =)


Gabriella klunkar i sig ölen. " Jävlar vad bra det här ska bli"


Caroline ser lite busig ut,  något på gång ?? =)


Jill, vad har du nu gjort ??????? 


Gänget är samlat =)


Småfisarna =)



Caroline
,  jag har en bild som jag tjuvtog på dig igår, inne på Oscar. 
Hojta till så ska du få den =) Ha Ha



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är det för kort? Mariii? :P Tror att det kan vara när jag står vid bardisken med en mr?

2008-12-29 @ 16:32:14
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Det du, hihi =) Har det på datorn iaf.. En ledtråd du/ni står på dansgolvet ;). Weeeeiiii =)

2008-12-30 @ 15:37:32
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0