Snöööö =)

Nyvaken !! Och förhoppningsvis håller jag mig vaken resten av dagen =). Känner mig faktiskt riktigt pigg och ännu bättre, uutvilad !!!  Filmen jag skulle se igår somnade jag ifrån, så ikväll får jag ge den ett försök till.. Är det någon av er som har sett den ?! 

Förresten, det har kommit MASSA snö !!!! =)  I morse när jag tittade ut genom fönstret utbrister jag: åååh vad mycket snö det har kommit inatt.. Äntligen !!!! ( från köket slänger mamma ur sig ) - INATT ??? Det snöade hela eftermiddagen/kvällen, IGÅR !!!   Hm, vart höll jag hus någonstans ????????   Men fint är det i alla fall... Drygt 3 dm kom det igår, + att det fortfarande låg snö kvar sedan innan.... Myyys =)...

...Ska försöka ta några bilder !!!!



Idag är det måndag. Och det innebär att det är TVÅ dagar kvar till Julafton.  Någon mer än jag som tycker att det här året har gått i raketfart ?!  Dagen är planerad på följande sätt; Jag ska ned på stan (igen), och inhandla dom 5 sista julklapparna. Sedan ska jag försöka se om vi tjejer kan träffas och umgås lite,  (dem flesta har kommit hem till Sundsvall nu =). Ikväll blir det som sagt, Film !!!!!   Vad gör ni en dag som denna ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0