Smaklöst !!!

Jag tror klockan var 04.30 när jag kom hem inatt, så jag har i princip nyss vaknat. Hejdå med den söndagen... Kalasbra vet jag inte heller om jag mår, haha. Men jag hade roligt igår, och det är huvudsaken. Eller hur ?! =)  Idag ska ingenting hända,  kolla på en film och dricka vatten får bli det jag gör.  jag mår verkligen greger    Har ni något roligt att berätta ? =)


Jag måste få dela med mig, av något smaklöst. 

( Jag står i baren,och en kille som står vid min högra sida börjar småprata lite.)

Killen i baren. - Du ser ut att vara rik, så kan inte du bjuda mig på en drink?
Jag.  Hm, vad får dig att tro att jag är rik?
Killen i baren. - Du har både Chanelglasögon, D&G-Klocka och en Kaméring.
Jag. Jaha, och då är man rik eller ?
Killen i Baren. -  Ja det är väl klart !!!

( Jag går ut på dansgolvet )  Men hallå !!  Måste man vara rik för att kunna bära snygga lite dyrare smycken?!
Gillar inte alls när folk påstår saker som dom egentligen inte har med att göra... och ännu värre, med en främling.



( Även denna gång står jag i baren, jag pratar med en kollega till min far ) 

Vi samtalar om allt möjligt, men mest om företaget Permobil. När vi stått och pratat en stund kommer det en kvinna och knackar mig på axeln. 
Kvinnan. - Det är ingen idé, han har 2 barn och en fru hemma?!
Jag. -  Ingen fara !! Jag vet att han har familj...  
(Rycker lite försynt på axlarna medan jag ler )

Tycker det är väldigt konstigt !!! Nuför tiden kan man inte ens stå och prata med en bekant ( av det manliga könet )innan andra får för sig att man står och raggar.   Är inte det väldigt underligt ?!




Kommentarer
Postat av: Robin

Haha.. va det hans böna som kom fram och gnällde oxå eller??

Sen tyckte jag att det va hyfsat lamt av den första tomten att fråga DIG om du kunde bjuda han..

men men.. finns folk till allt :)

Kram

2008-12-21 @ 16:12:36
Postat av: Mari

Tror icke att det var hans fru, men någon han kände i alla fall !!!. Jag hade nog kunnat bjuda honom på en drink, om han inte själv tiggde och bad om en.. Som du säger, det finns folk till allt =)

kramar

2008-12-21 @ 17:16:55
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0