Önskelista !!!

Nu har det länge varit prat om vad jag ska köpa till alla andra, men nu över till vad JAG önskar mig :).
Egentligen ingenting speciellt, men jag har fått tvingat fram några önskningar. Mamma och alla andra i familjen tjatar nämligen.   Något av detta kanske vore något :). 




Från topp till tå behandling
"Ryggmassage, insmörjning av väldoftande aromaoljor över hela kroppen. Oljorna får verka i värmefiltsinpackning. Under tiden får du en avstressande behandling i ansiktet, rengöring, peeling, dränerande massage med aromaoljor, vårdande mask och avslutningsvis en närande dagkräm"

 
 


             




Detta ser väl ut att kunna bli en bra önskelista ?? :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tjena Marre!! Jaså man hittade dig här också, så trevligt :D Hur står det till??:)

2008-12-09 @ 17:31:53
URL: http://pillabritta.blogg.se/
Postat av: Mari

Meen Hej Pillan :). Mig hittar man överallt..hehe.

Bara bra med mig, hur är det själv ?! =)

2008-12-09 @ 19:04:49
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0