Mycket att se fram emot....

Julen börjar närma sig, då brukar också agendan fyllas på i snabb takt.  Här nedan får ni några smakprov på vad
som komma skall dom närmaste dagarna/veckorna :). 



Onsdag, 10:e December.
Julkonsert på Elsa och Edvins Förskola.
Myskväll med övernattning hos syster (Madelene).

Måndag, 15:e December.
Julkonsert på Alvins Förskola.
Glöggkväll hos Elin.

Tisdag, 16:e December.
Födelsedagskalas, Madelene fyller 34 år.

Onsdag, 17:e December.
Julfirande på Elise´s skola.

Onsdag, 24:e December.
Julafton och allt vad det innebär med familjen, hemma hos Jennie och Markus.
Jobb. 20.00-08.30.

Torsdag, 25:e December.
"Spegelsalen blir norrlands vackraste dansgolv, och nedervåningen blir Sundsvalls coolaste klubb. Massor av barer, flera entréer och musik för alla smaker gör er Juldag så bra som det kan bli!.
Bokade biljetter idag, kvällen kommer förhoppningsvis blir lika bra som förra året =).

Fredag, 26:e December.
Middag med familjen (tradition),  antingen här hemma eller i stugan.


Lucia och Nyår har jag fortfarande inget inbokat, men ett vackert Luciafirande i någon kyrka resp. en grym Nyårsfest vore trevligt :).  Jag är öppen för förlslag med andra ord, så nu väntar jag på något skoj från er sida :).
Åre på Nyår, vad säger du, Caroline ?! =)

Mellan alla inplanerade aktiviteter ska jag också hinna med att träffa mina utflugna vänner som återvänder hem under Julen :).



Det ser ut att kunna bli en trevlig och rolig månad :)





Stadshuset i Sundsvall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0