Min Julstrumpa...

Min Julstrumpa har blivit stulen i år ( av några småtroll),  så jag fick helt enkelt försöka rädda Julen med en, raggsocka. Och vet ni, det GICK !!! Titta......





....vad som fanns utanför min dörr i morse !!!!!   På lappen kan ni läsa;

" God Jul Lilla Gumman !!!
Dina Julklappar är så fantastiskt stora i år, så dom ryms inte i denna lilla strumpa. 
Men lite Gott och en Taxiresa hem från staden imorgon natt, ryms väldigt bra !!

Puss och kram // Mamma och Pappa".



Men, hm. " Puss och Kram // Mamma och Pappa"........... Är det inte Tomten som delar ut Julklapparna ?????? Aja, det tål att funderas på, för nu ska jag fortsätta min dag.   Jag önskar er ALLA en riktigt ;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0