Min Julafton, i bilder !!!

Jag Älskar att kolla på bilder,  att få möjligheten att minnas tillbaka hur mysigt/trevligt/roligt jag hade det...Sådant är Guld värt !!! .. Detta innefattar inte bara Julafton, utan alla andra roliga händelser också....Men idag tänkte jag dela med mig av, lite bilder från Min Julafton;  



Innan Kalle Anka fikade vi lite...


...Vi vuxna fikade också.. ( Markus, Jennie, Madelene, Fredrik och Pappa)


Ida äter upp alla kakor, så Jennie måste lägga fram fler  =)..


Alvin och Elsa.. Kalle Anka är mycket spännande =)


Tomten kom fram bakom husknuten, och alla vi andra följde efter... 


Tomten delar ut paket..


Barnen satt uppradade framför tomten...


..Hejdå tomten, vi ses nästa år =)


Min kära mor och min ena syster, Jennie...


Mamma fixar och Ida har picknick, på legoplattan =)


Julmat fanns det gott om..Någon fler än jag som fortf. är mätt ???


Barnen hade tur som fick ett eget bord...


..medan vi vuxna samtalade vid det större bordet =)


Varning !! Paketöppning pågår...


...Familjen Hammarström/Eriksson hade det dem gjorde.


Ser ni Ida någonstans ??? =)


Julgodis och Kaffe,  sedan sa jag Hejdå !!!!! 


Det ser ganska mysigt ut va ?? =)

Det blev ett par bilder, men då har Ni med andra ord haft något att göra en stund =)
Jag önskar er en fortsatt trevlig dag, nu ska jag göra mig klar för kvällens äventyr !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0