Min eftermiddag/kväll !!

Vid 13-tiden kom Madelene och hämtade mig, efter det hämtade vi upp mamma på hennes jobb. Men henne skjutsade vi direkt ned på stan, Hon skulle till frisören !!!.  Jag, Madelene och barnen åkte hem till dem i stället. Syster  fick paket ( hon blev jätteglad ), och jag blev bjuden på Födelsedagsfika. ( Bullar, kakor och kaffe.) Vid 15.30 var det dags för mig att åka till jobbet. ( Kvällen var lugn )    Nu är klockan 00:25 och jag har varit hemma en stund,  ingen magsjuka har jag fått heller, Skönt !!! =)   


Nu har Linserna kommit  =)




Sunes Jul !!! Den bästa Julkalendern som någonsin visats =)
En klassiker !!! Minns ni ?? =)






Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0