Mätt och belåten !!

Kom hem för en stund sedan, efter en god middag och trevligt sällskap vid min sida.  ( Elin, Maria, Caroline och Emma ).
Jag beställde "Entrécote Ceasar" med pommes och till det drack jag en stor Cola. ( grillad entrécote med tryffel och bearnaisesås, som garnerades med babymörötter, tomat och minimajskolvar )  Vi lyxade till det med en efterrätt också, Glasskulor med noisettesås. Gott !! =).  Men jag blev alldeles FÖR mätt.....

Nu har jag precis bytt om och slagit mig till ro i sängen,  känner att jag är galet trött så John Blund anländer nog strax. Att lägga sig nu känns som att det kan vara ett väldigt smart drag från min sida... -Gäsp !!!!   

Imorgon. Får se vad dagen har att erbjuda, det pratas om Mellandagsrea med tjejerna. Men jag får se, vore skönt att vara hemma en dag också......  Sov Gott !!!


David Gray - Babylon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0