Magsjuka !!

..Just precis, Magsjuka !!!  Den härjar på Förskolan,  både personal och barn är sjuka. Detta innebär alltså, jag behöver inte jobba inatt. Skönt !! Men jag ska ta kvällsarbetet istället, 16.00-23.00. Men magsjuka, hur roligt är det, egentligen ?!?
Det blir att "bada" i Desinfektionsmedel ikväll, jag vägrar bli sjuk  !!!!!

Jag har precis gjort mig iordning för en Födelsedagsfika hos, Madelene !!!
Hon kommer bli suuuuperglad för min present,  det kan jag redan nu lova er =)
Hittar tyvärr inte möggarna på Indiska´s Hemsida, där dom är köpt !! Hade varit roligt att visa er.



- Jag kollar ut genom fönstret, vädret tilltalar mig inte ett dugg idag. När jag för någon dag sedan berättade hur vackert det var, njöt jag verkligen. Men, nu är det några få + grader och snön börjar tina.  Allt är grått och trisst !!! Skulle inte Julen bli, VIT !?!?!?!






Christina Augilera
                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Erika

Men hej Mari :) Vad roligt att du hittade till mig :) Allt är bra med mig, hur är det med dig??Kraam

2008-12-16 @ 18:07:55
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0