Julgranen fick nästan mig att bryta ihop !!!

Storstäda, Julkonsert på Alvins Förskola och Glögg kväll,  Just precis vad som skulle göras/hända idag ! Jag fick dock ställa in städningen och Julkonserten, blev nämligen inringd på jobb. På min Lediga dag !!!!  Vid 10-tiden anlände jag och fick genast i uppdrag att klä julgranen. Som förövrigt (nästan) fick mig att bryta ihop, förbannade granjävel. Den välte två gånger, kulor sprack, granen vägrade stå rakt, barnen slet och drog i den, stjärnan på toppen ville inte sitta kvar, julkulorna var fula och jag blev mer och mer irriterad. haha. Men tillslut stod den still, dock inte lika rakt som jag ville ha den. " Lutande Granen i Granloholm" döpte jag den till !! Vacker blev den inte heller !!! Ha ha.....( Nästa år är det Förskolan som införskaffar en NY Gran !!!! )

Annars har dagen faktiskt varit bra, vi har haft Luciafirande för föräldrarna. Så eftermiddagen var intensiv, men timmarna bara flög förbi. Föräldrarna/syskonen blev bjuden på lussebullar/pepparkakor också, bakade av barnen. Mysigt !!!! 
NU är jag hemma, klev faktiskt nyss in genom dörren.      Jag ska strax byta om för att åka till Elin, Glöggkväll hemma hos henne väntar. Det ska bli mysigt att umgås och fika lite !!!! 

......Ska försöka ordna så ni kan få lite bilder, från kvällen !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0