Juldagen !!

Hem från jobbet kom jag vid 08.20-tiden. Hoppade direkt ned i sängen, och nu är jag vaken. Eller rättare sagt, jag har precis vaknat =) !!!!    Dagen är fullspäckad med massa festligheter.. Vid 17-tiden kommer Gabriella, Caroline och Caroline hit.. Här tänkte jag bjuda dem på lite gott ( Vad säger jag inte ;),  när vi umgåtts och gjort oss iordning det sista åker vi ned till Förfesten. Som i år faktiskt är mitt i stan =). ( lämpligt avstånd, då Stadshuset också ligger mitt i stan ).   =)   Annars är inget annat direkt planerat, utan vi alla hoppas på en oförglömlig kväll !!!!    


...Håll utkik på min blogg lite senare, tänkte lägga upp lite bilder från mitt Julaftonsfirande !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0