Bye Bye Jos !!!

Igår blev det inte många inlägg, hade faktiskt ingen aning om vad jag skulle blogga om, så jag struntade helt enkelt i att uppdatera. Hoppas ni har överseende med det :) !!! 

Men som jag skrev igår, jag skulle umgås med Josefine och Caroline var planerna. Jag träffade dock bara Josefine igår, Caroline var nämligen sugen på Fest men dessvärre var varken jag eller Josefine sugen, så jag drog på mig mysdressen och hälsade på Josefine hemma i Matfors istället. Caroline och hennes kära systrar bestämde sig för en utgång ändå, och jag behöver nog inte ens fråga om dom hade roligt, trion Vikström har nämligen alltid roligt tillsammans..Eller hur ?  :)  Jag och Josefine däremot tog det lugnt hemma hos henne, mumsade i oss popcorn, naturgodis och släckte törsten med Julmust/Ramlösa. " Stjärnor På Is" blev kvällens sysselsättning plus lite tid bakom datorn.  Vid 22-tiden tackade jag för mig och gav Josefine en stooooor kram, vi kommer nämligen inte träffa varandra förrän i Januari.   :(
Vännen, sköt om dig och ha så roligt i Oman. Jag kommer sakna dig  !!! - Love -




Mums med naturgodis, men skålen ser dock ganska tom ut ;).


Nörd som jag är så tog jag med mig min egna dator, ha ha.
Väntade dock ett viktigt mail !!!!!


Lucifer sov sött under hela kvällen, visst är han söt ?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0