God Morgon !!

Idag har jag vaknat på tog för sent, skit också !!! Men jag hade tur som blev väckt... Tack !!! Jag har nämligen massor jag måste hinna med idag, på min Lediga dag!! Så jag ska fatta mig kort, för jag måste strax sätta igång.
Hoppas ni har det bra ?!

Anledningen till att jag har massor att göra idag är att jag skjutit upp allt, och tänkt, "Jag Hinner, det är mååånga dagar kvar till Julafton"  Men nu är inte fallet så, Mari !!! Skärpning !!! Det är 6 dagar kvar, men 5 om man nu inte räknar med självaste Julafton.  Jag har 7 Julklappar kvar att inhandla, och jag har som sagt ingen aning om VAD jag ska köpa. Jag har massa annat som ska göras också. Bara några få exempel är, Hjälpa Madelene att storstäda deras hus, som dom tillfälligt bodde i medan dom väntade på den nya Villan.  Fixa en outfit till Julafton/Juldagen. Färga/Klippa håret. Städa här hemma. Smida planer för Nyår. osv.. Mellan allt detta ska jag jobba tre dagar också !!!!  

Good Luck !!!


Jason Mraz - I´m Yours.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0