Filmkväll, The Mist !!

Markus var iväg och hyrde film som sagt, "The Mist" blev det !!!!  Jag har dock sett den två gånger redan, men filmen är helt klart värd att se. Så det skadade faktiskt inte att se den en gång till,  nog för att jag exakt visste vad som skulle hända, samt hade full koll på när jag skulle vara beredd på att gömma mig bakom kudden ;).... Men men, som jag skulle sagt - Vad Att Göra Liksom =) !!!
Har ni sett den ?!


The Mist !
Genre: Skräck

En vanlig höststorm trodde de flesta, men i spåren av stormen kom en dimma, en dimma så tjock att man inte ser fötterna nedanför sig. David Drayton med sin 5-årige son Billy blir när dimman anländer instängda i ett snabbköp tillsammans med de andra panikslagna byborna. Varför kommer ingen hjälp? Varför kommer ingen som går ut tillbaka?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0