En mysig dag.

I morse när jag vaknade var jag inte alls på humör,  jag ville bara somna om. Men självklart pallrade jag mig upp och gjorde mig iordning för en dag på jobbet. Med dödströtta steg promenerade jag iväg, men så fort jag steg in på jobbet ändrades genast mitt humör. Jag möttes av julmusik, massa tända ljus och doften av tomtegröt. Hur mysigt låter inte detta !? :). Jag pratade lite med mina kollegor innan jag dukade iordning för frukosten, idag bjöds det på tomtegröt och smörgåsar med julskinka på. Me Like =). Efter samlingen var det bestämt att vi skulle baka pepparkakor. Vi släkte ned på avdelningen, tände ljus och njöt av skönsjungade julmusik.  Eftermiddagen spenderade vi ute i snön, gjorde snöänglar, byggde snögubbar och snölyktor. Min dag bytte verkligen riktning. Efter en supermysig "juldag" på jobbet har jag äntligen fått en dos av julkänslor spridda över mig.  Älskar detta !!!!!




Middagen är nyss avklarad och nu sitter jag i soffhörnet under en filt, myser med tända ljus och jag hör ett dovt ljud av julmusik i bakgrunden. Jag hoppas ni får/haft en lika mysig fredag som jag !!!! =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0