Dagens Fotografier.

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit på en jättefin Julkonsert, på Elise´s skola. Sticksjö Skola.
Dem framförde ett flertal Julvisor,  många som jag aldrig någonsin hört faktiskt. Dem var jätteduktiga !!
Efteråt bjöd föräldragruppen på Fika, PepparkakorLussebullarChokladrutor och Kaffe/saft.
  Nu är det slutfikat för min del !!!!!!   Jag sprang tyvärr ifrån kameran =(













                                                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                           
                                                                                                                         



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken härlig liten ljusuppsättning :)

2008-12-19 @ 18:15:10
URL: http://jowhanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0