Dag 1 ( Fredag )




Underbara Josefine gjorde min tågresa till en "toppenresa".


Jag är förväntansfull.


Två snygga tjejer med varsin Ramlösa, precis vad som behövs för att en tågresa ska bli toppen =). 
Vi var laddade för en helg i stockholm tillsammans. 






Jag visar glatt upp Ricards lovikavant(ar)e som blev mina heela kvällen. Ricard hade visst snålat med värmen tror jag ;).


Josefine i telefon med Caroline (som just då satt på tåget.)


När vi anlände tog Ricard glatt emot oss, vi kopplade av i soffan, bytte om till mysdressen och avnjöt sedan en god middag, Tacos. Kvällen fortsatte i ett lugnt tema. Vid 23:30-tiden fick vi förstärkning från göteborg, Caroline med andra ord :). 



Charmtrollet Caroline.

När vi tjejer hade hunnit skvallrat lite och klockan tickat över midnatt var det dax att lägga sig, mer skoj inväntade oss.



Det blev inte så många bilder tagna under fredagen, men resan hade bara börjat så mer skulle det fotas =).
Hold on.........


 

Kommentarer
Postat av: Jos

Haha... MARI!

Vilka smickrande bilder på mig. Eller inte.

Idomin känns väldigt modernt. Fast när man har på sig turkosa mjukisbyxor och sitter i soffan är det ok. ;)

Men du och Caroline är lika tjusiga som alltid!

Tack för en riktigt trevlig helg!

2008-12-04 @ 23:37:42
Postat av: Mari

Men vännen, du är alltid lika fin !!!

Idomin används dock bara under tågresor och i soffan, annars är det strängt förbjudet ;).

Tack själv vännen, jag har haft det jättetrevligt !

2008-12-05 @ 16:35:15
Postat av: Malin

Hej!

Just nu är det budgivning i min blogg på en julig bloggdesign :) kolla gärna in den.

Mvh Malin

2008-12-05 @ 16:50:46
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0