Då var allt över....

Jag har haft en jättemysig dag !!!  Busat med barnen,  fikat, spelat spel, varit ute och hälsat på tomten, ätit god mat, kollat på Kalle Anka,  öppnat julklappar, umgåtts och myst med familjen heeela dagen.... Vi har haft det underbart !!!   Vid 20-tiden tackade jag för mig, och begav mig till jobbet.  Där jag nu sitter....Barnen somnade innan dem ens han komma innanför dörren, vid 20.30-tiden.  Så nu har jag bytt om och plockat fram lite julgodis, som jag hade med mig.  På tv:n har nyss "Tomten Är Far Till Alla Barnen" slutat, och nu hoppas jag på att någon bra Film snart ska börja... Jag slutar 08:30,  i morgonbitti !!  

Fick ni några fina Julklappar ?!  Jag blev suuuupernöjd i alla fall =)
( Ni får se i morgon )




Jag i fotöljen, på jobbet !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0