Alice och Kevin

Först och främst måste jag säga, reklampauser borde avskaffas. Paus i en spännande final förstör verkligen heela stämmningen !! Alice och Kevin, det är IDOL-FINAL 2008 !!! Vad säger ni, ska Alice eller Kevin vinna ?! Jag har dock efter kvällens framträdanden väldigt svårt att avgöra, båda finalisterna har verkligen levererat i kväll.. Men om jag måste nämna någon.... hm......Jag måste nog säga,  Alice !!! Hon är strået vassare ikväll. Men efter att ha följt alla Fredagsfinalerna har jag faktiskt svårt att se Alice vinna IDOL 2008. Kevin har verkligen det, och han har vecka efter vecka bevisat att han är en Stjärna.  

Nu ska jag avsluta detta inlägg, och med det säger jag, Andreas Carlsson =) !!!!!





Kommentarer
Postat av: ciccil

ja, vad i hela helvetet menar de med att bryta i själva avslöjandet. hade jag varit kevin eller alice hade jag fått hjärtsnörp.

o jag började böla när kevin vann. hahah. jag bölar iofs vilket som...

puss på dej

2008-12-12 @ 23:04:24
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Mari

HATAR verkligen reklam !! Fick spunk när dom avbröt för reklam mitt i avslöjandet. skärpning !!

haha, jag började också böla.. Så, du är inte ensam :). Puss puss

2008-12-12 @ 23:17:52
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0