Tjejkväll !!

Igår tog jag med mig mamma, Jennie och Madelene till "Våningen" för att festa till det lite samt än en gång vara med på melodikrysset.  Vi hade verkligen suuupertrevligt. Till och med resan ner till stan var grym, pappa skjutsade oss. Mamma, pappa i framsätet och deras kära döttrar i baksätet. Shit, det kändes som förr. Minstingen i mitten och två äldra störande systrar på varsin sida, sådant kan/kunde bara sluta i panik. Eller Kiiiiiik som jag skrek när jag var liten. Hihi :).
Vi beställde iaf in varsin god drink att smutta på ( blev två likadana senare ) :P samt en snacksbricka med lite smått och gott. Underbart !!!
Vi blev trea i melodikrysset även den här kvällen, eftersom det var sista krysset igår så får vi ladda om och komma igen nästa år.  Då får också ni hänga med :).


Mums ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0