Melodikryss

VÅNINGEN

En fest och eventvåning som bjuder på massa trevligheter varje dag. Igår var det Melodikryss, Jag, Marie, Birgitta och Lotta gick dit för att vinna hem allt :). Det var första gången jag var där men absolut inte sista,  stora lokaler med grym inredning, trevlig personal, en stor terass med utsikt över delar av stan samt selångersån. Aja, över till Krysset. Vi blev tilldelad en svarsblankett, sedan var tävlingen igång. En lokal känd tjej sjung och en för mig okänd kille spelade piano, (stämningen var på topp). Efter varje låt fick vi en eller flera frågor som vi skulle svara på, vi svarade på alla frågor faktiskt . Duktigt va ;).  När juryn hade räknat ihop alla rätta svar steg spänningen, vi såg nog ut som 4 små barn som satt och väntade på julklapparna på julafton.. haha. Typiskt nog hade vi strukit och ändrat två svar som senare visade sig skulle  vara rätt, FAN !!!! Vi kom trea iaf med 28 rätt, tvåan hade 29 rätt och ettan vann med 30 rätt. Laget som kom etta fick varsit presentkort av värde 500 kr, som gäller i hela IN-gallerian. Jag ville ju också ha !!!!!!!!!!!!! Men jag var nöjd ändå, för kvällen var suuuupermysig :)

Lotta, Birgitta och Marie









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0