Heldag med Elise.

Vaknade tidigt i morse och blev riktigt sugen på att hitta på något med Elise idag, vi brukar ibland ta en heldag tillsammans då vi skämmer bort oss och bara har kul. Detta skulle passa perfekt idag  eftersom min dag iaf ekade tom,  ringde syster och frågade om det gick bra. Sicken tur jag hade för det gick hur bra som hellst :). Gick förbi hos syster och hämtade upp Elise vid 11-tiden sedan tog vi en lunch på stan. Elise åt pannkaka, grädde och sylt och jag mumsade på en taco-tallrik sedan promenerade vi bort till en lekpark och gungade lite, började dock spöregna efter bara några minuter så vi spraaaang till bussen. Nu sitter vi och myser i soffan efter att vi spelat lite spel och målat Elise naglar, hon blev så fin så :).
Jag bara älskar att umgås med mina småtroll... Weeeiii =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0